ZWROTY TOWARÓW – ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
Procedura zwrotu:
1. Przejdź do zakładki ,,Zwróć zamówienie’’, wpisz adres mail, który został podany podczas składania zamówienia oraz token (znajdziesz go w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia), potwierdź dane klikając ,,Zobacz zamówienie’’;
2. Kliknij ,,Zwróć produkty’’;
3. Zaznacz, które produkty chcesz zwrócić;
4. W polu ,,Komentarz’’ wpisz powód zwrotu;
5. W następnym polu podaj numer konta bankowego do zwrotu;
6. Po uzupełnieniu wszystkich pól, kliknij ,,Zwróć produkty’’;
7. Do paczki ze zwracanym produktem dołącz numer zamówienia z dopiskiem ,,zwrot'', który umożliwi nam identyfikację przesyłki i przyśpieszy procedurę;
8. Paczkę odeślij na adres: Impla Smile Sp z o.o. Sp K., ul. Księcia Ziemowita 53 bud 5a/2a, 03-885 Warszawa
WAŻNE:
Prosimy nie wysyłać paczek do paczkomatów. Paczki za pobraniem lub wymagające opłat celnych nie będą odbierane.
Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru na magazyn.
5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient zgłosił zwrot zgodnie z powyższą instrukcją z pkt. 4, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (14 dni).
6. Klient odsyła Towary, co do których następuje odstąpienie od umowy na następujący adres pocztowy: Impla Smile Sp z o.o. Sp K., ul. Księcia Ziemowita 53 bud 5a/2a, 03-885 Warszawa
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzeczy przed upływem terminu 14 dni.
7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
8. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientom wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
9. Zwrot płatności Klienta zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klienci nie poniosą opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Klienci odpowiadają tylko za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Należy przy tym zachować oryginalne opakowanie foliowe. Zwrot noszących znamiona używania towarów spowodują obniżenie kwoty zwrotu o kwotę jaką sklep poniesie w związku z doprowadzeniem towaru do stanu umożliwiającego ponowne wprowadzenie go do obiegu.
2. WYMIANA TOWARU
Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że produkt, na który chciałabyś dokonać wymiany będzie dostępny, w momencie, kiedy otrzymamy przesyłkę z produktem.
W związku z tym procedura wymiany w IMPLA SMILE polega na złożeniu nowego zamówienia na wybrany produkt oraz zwrocie towaru, który nie pasuje.
3. REKLAMACJE
WAŻNE! Jeżeli chcesz zgłosić reklamację na zamówienie złożone przed 01.04.2021 r., skontaktuj się z nami mailowo, a my wyjaśnimy procedurę dalszego postępowania.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami mailowo: biuro@implasmile.pl.
Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Prosimy nie wysyłać paczek do paczkomatów. Paczki za pobraniem nie będą odbierane.